![](http://members.aol.com/dcolucci/web4.jpg)
Uuden kameran osto tuli jo mieleen, koska takuu oli umpeutunut jo vuosia sitten, mutta netissä surffaillessa tulikin vastaan kiintoisa tieto. Sonyn vuosina 2002-2004 valmistamissa kennoissa oli havaittu virhevastuun piikkiin meneviä ongelmia ja oma Canon sattui lukeutumaan juuri niihin malleihin, joissa kyseistä vikaa oli esiintynyt. Ei sitten muuta kuin kilauttamaan Canonin huoltoon. Siellä kehotettiin lähettämään kamera tarkastettavaksi. Jos vika osoittautuisi Sonyn kennoviaksi, niin kaikki hoituisi kuluitta, muutoin joutuisi maksamaan vähintään postikulut ja tarkistusmaksun. Siispä kapine pakettiin ja kohti huoltoa.
Pariin viikkoon ei tämän jälkeen sitten kuulunutkaan mitään, joten kysyin sähköpostitse kameran kohtalosta. Vastaus tuli muutamassa minuutissa ja yllättäen siinä kerrottiin kameran olevan kohtapuoliin kunnossa. "Kohtapuoliin" tarkoitti tässä tapauksessa kolmea viikkoa (viivästys johtui selityksen mukaan uusien kennojen toimituksen odottelusta), mutta eipä sovi valittaa. Eilen kamera saapui postitse uudenveroisena eikä kustannuksia lopulta tullut muita, kuin postikulut huollon suuntaan. Harvinaisen kivuttomasti sujunut huoltoruljanssi tällä kertaa.
4 kommenttia:
Tälläisiä iloisia tarinoita on kyllä harvinaisen epämukava lukea!
Vittu tää mikää helpdesk oo!
täytyypä vain sanoa että ylipositiivisuu pursuaa tästä viestistä. Eihän samppa ole saanut vielä koko kameraakaan ja täällä jo hehkutetaan!
Luetaan ne jutut loppuun saakka :grr: :grr:
Lähetä kommentti